top of page

Πολιτική Πώλησης και Επιστροφών

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 

Η διαθεσιμότητα και οι τυχόν προσφορές προϊόντων ή εμπορευμάτων που εμφανίζονται στoν ιστότοπο της ατομικής επιχείρησης «ΣΠΥΡΟΠΑΛΗ ΦΙΛ. ΙΒΑΝΘΙΑ», ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Τα προϊόντα είναι συμβατά με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία περί καλλυντικών, τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Καλλυντικών και το Νόμο 2251/1994 περί «Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα τις διατάξεις που αφορούν στην εμπορία από απόσταση.

 

Η Επιχείρηση δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι όλες οι πληροφορίες που αναγράφονται στη συσκευασία των προϊόντων έχουν μεταφραστεί σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρόλα αυτά, αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στα ελληνικά και/ή στα αγγλικά. Για κάθε πρόβλημα σχετικά με το προϊόν καθώς και για κάθε πληροφορία που τυχόν χρειαστεί, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

 

Κάθε παραγγελία σημαίνει την αποδοχή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης και την αποδοχή των Γενικών Όρων Χρήσης της Ιστοσελίδας, Προσωπικά Δεδομένα/Απόρρητο και Χρήση των Cookies χωρίς καμία επιφύλαξη σχετικά με τους όρους αυτών και τυχόν ειδικές συμφωνίες ανάμεσα στα μέρη. Η διόρθωση πιθανών λαθών στην παραγγελία είναι ευθύνη του αγοραστή.

 

Ο πελάτης της ιστοσελίδας εφόσον διαθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα σύμφωνα με τους ορισμούς του Ελληνικού Αστικού Κώδικα έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τα διατιθέμενα προς πώληση εξ αποστάσεως προϊόντα που παρουσιάζονται στη www.cozybox.gr ,  σύμφωνα με τους όρους και τη διαδικασία παραγγελίας του παρόντος.

 

Τρόποι Παραγγελίας:

 

H παράδοση των προϊόντων/εμπορευμάτων μας πραγματοποιείται σε όλη την Ελλάδα.

 

1)Online – Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της ιστοσελίδας www.cozybox.gr

(onlineshop)

 

Οι αγορές των προϊόντων/εμπορευμάτων μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω της ιστοσελίδας www.cozybox.gr στην ενότητα onlineshop.

 

Συγκεκριμένα, εισερχόμενοι στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, ανατρέχοντας στην αντίστοιχη κατηγορία προϊόντων. Πατώντας πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να δείτε φωτογραφία του προϊόντος, καθώς και την περιγραφή του και τις οδηγίες  χρήσης του, όπως έχουν συγγραφεί με βάση τα στοιχεία που έχουν γνωστοποιηθεί από τον προμηθευτή (εισαγωγέα ή κατασκευαστή) του προϊόντος. Δεδομένου ότι η περιγραφή των προϊόντων περιλαμβάνει απλώς κάποια κύρια χαρακτηριστικά, μπορείτε σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε απορία ή χρειάζεστε διευκρίνιση για οποιοδήποτε προϊόν και περισσότερες λεπτομέρειες να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημά μας. Στη συνέχεια έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε πατώντας στην ένδειξη «Προσθήκη στο καλάθι».

 

Τα προϊόντα που επιλέγετε προς αγορά προστίθενται στο «καλάθι αγορών» απ’ όπου ολοκληρώνεται και η διαδικασία της παραγγελίας. Έχετε ανά πάσα χρονική στιγμή τη δυνατότητα να δείτε λεπτομέρειες σε σχέση με το περιεχόμενο του καλαθιού σας (δηλαδή Προϊόντα τα οποία έχετε επιλέξει σε προηγούμενα στάδια να αγοράσετε) και να ενημερωθείτε για το κόστος αυτών καθώς και για το κόστος αποστολής (προσωρινά στοιχεία). Ταυτόχρονα σας παρέχεται η δυνατότητα  τροποποίησης του περιεχομένου του καλαθιού με τη διαγραφή μέρους ή του συνόλου των περιεχομένων του ή την αλλαγή των ποσοτήτων που έχετε επιλέξει.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων/εμπορευμάτων δεν είναι οι τελικές (δεν συμπεριλαμβάνουν τον εκάστοτε νόμιμο ΦΠΑ). Αυτές οι τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία τιμολογούνται συμπληρωματικά στην τιμή των προϊόντων που αγοράστηκαν. Το συνολικό κόστος (νόμιμος ΦΠΑ και συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) επιβεβαιώνεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη της εταιρείας, ενώ η ιστοσελίδα επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αναπροσαρμόζει τις τιμές. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ανεξαρτήτως της διακύμανσης των τιμών, ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος/εμπορεύματος, το τίμημα το οποίο είχε συμφωνηθεί κατά το χρόνο οριστικοποίησης της παραγγελίας. Εάν το κόστος αγοράς των προϊόντων υπερβαίνει τα 100 ευρώ (100,00 €) η αποστολή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται δωρεάν. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος αποστολής είναι 3,90€ για όλη την Ελλάδα και για την παράδοση των προϊόντων την ημέρα Σάββατο (κατά προτίμηση του πελάτη) η χρέωση είναι επιπλέον 3,00 €.

 

2) Μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας

καλέστε μας στο +30 6944061161
 

3)Μέσω email στο cozyboxgr@gmail.com όπου θα λάβετε email επιβεβαίωσης.

Θα πρέπει να μας αναγράφετε όλα τα στοιχεία σας καθώς και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας το οποίο είναι υποχρεωτικό.

 

Η παραγγελία θα αρχειοθετείται. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), μήνυμα που θα πιστοποιεί την παραλαβή της παραγγελίας. H www.cozybox.gr έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον πελάτη τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσει την παραγγελία. Εάν κατά την εκτέλεση της παραγγελίας συμβεί κάποιο λάθος με ευθύνη της www.cozybox.gr τελευταία έχει υποχρέωση να αποκαταστήσει το λάθος.

 

 

ΠΛΗΡΩΜΗ

 

Τρόποι πληρωμής: α) με αντικαταβολή, β)με χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας και γ) με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

 

Α) Αντικαταβολή

Πληρωμή με μετρητά την ίδια στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας στη διεύθυνση που έχετε εσείς υποδείξει. Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την έκδοση Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.

 

 

Β)Χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας

Πληρωμή με χρήση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard, Maestro και American Express.Η χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων που έχουν παραγγελθεί.

 

 

Γ)Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Η παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί με κατάθεση του ποσού σε λογαριασμό της Τράπεζας.

 

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Για αιτιολογία κατάθεσης καταχωρείτε πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας. Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα Ελληνική ή ξένη τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση την ατομική επιχείρηση «ΣΠΥΡΟΠΑΛΗ ΦΙΛ.ΙΒΑΝΘΙΑ».

Εάν υπαναχωρήσετε νομίμως δίχως παραβίαση της συσκευασίας του προϊόντος και δίχως φθορά του περιεχομένου του, η Επιχείρηση θα σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που έλαβε από εσάς, εντός 1 εβδομάδας το πολύ από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από την υποβολή της επιστροφής χρημάτων, ο εκδότης της πιστωτικής κάρτας σας θα επεξεργαστεί την επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό σας. Ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί να διαφέρει σημαντικά μεταξύ των εκδοτών καρτών και δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να το αλλάξουμε. Η Επιχείρηση δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι να μας παρέχετε αποδείξεις ότι αποστείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

 

Σε περίπτωση που η παραγγελία αφορούσε περισσότερα προϊόντα και μέρος μόνον αυτών επιστραφεί ή μέρος μόνον πληροί τις προϋποθέσεις για αλλαγή εξυπακούεται ότι τα χρήματα που θα επιστραφούν θα αναλογούν στο μέρος των προϊόντων που επιστράφηκε προσηκόντως. Επιπλέον συμφωνείτε  ρητώς ότι η Επιχείρηση θα επιστρέψει τα χρήματα καταθέτοντας τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε είτε έχετε πληρώσει με αντικαταβολή είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Προς τούτο, θα πρέπει να συμπληρώνετε στην φόρμα υπαναχώρησης τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίον θέλετε να γίνει η κατάθεση της επιστροφής. Οφείλετε να γνωστοποιείτε ορθά στοιχεία στην Επιχείρηση, η οποία σε κάθε περίπτωση αποδεσμεύεται από την υποχρέωση εφόσον καταβάλει στον αριθμό που δηλώσατε.

 

 

Ακύρωση παραγγελίας / επιστροφή προϊόντων και εμπορευμάτων

Ακύρωση παραγγελίας


Η ακύρωσης παραγγελίας μπορεί να γίνει δεκτή εφόσον η παραγγελία δεν έχει φύγει από την αποθήκη μας και όχι από την εταιρία ταχυμεταφορών, κάτι που γίνεται αυθημερόν το μεσημέρι για παραγγελίες έως τις 14:00 και την επόμενη για παραγγελίες που δίδονται μετά τις 14.00 της ίδιας μέρας. Σε αντίθετη περίπτωση αν έχει ξεκινήσει και εξακολουθείτε να μην θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά της έξοδα. Αν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή της παραγγελίας μέσω λογαριασμού ή κάρτας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας επιστρέψουμε το ποσό σε έναν δικό σας λογαριασμό αφού αφαιρεθούν τα τραπεζικά έξοδα και τα τυχόν έξοδα μεταφοράς (το ποσό επιστρέφεται εντός μίας εβδομάδας από την παραλαβή του προϊόντος).

 

Επιστροφές προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση της Επιχείρησης

 

Επιστροφή προϊόντων ή εμπορευμάτων με χρέωση της Επιχείρησης γίνεται δεκτή στις εξής μόνο περιπτώσεις:

 

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με υπαιτιότητα της Επιχείρησης εκτελέσθηκε λανθασμένα η παραγγελία (λάθος κατά τη λήψη της παραγγελίας, την τιμολόγηση ή την αποστολή, σε περίπτωση παράδοσης προϊόντος άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό). Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος/εμπορεύματος εξ αρχής ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την www.cozybox.gr. Τα προϊόντα/εμπορεύματα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς φθορές και στην αρχική συσκευασία τους μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν σε αυτό το χρονικό διάστημα(14 ημερών), τότε η Επιχείρηση δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης) και την πλήρη συσκευασία του. Ο τρόπος επιστροφής των προϊόντων και αντικατάστασής τους θα συμφωνείται προφορικά μεταξύ του πελάτη και της www.cozybox.gr.

Οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση: 

COZYBOX , Διεύθυνση: Σωκράτους 72, 17672, Καλλιθέα, Ελλάδα.

 

 Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια προκειμένου να σας παραδώσει το προϊόν που παραγγείλατε το οποίο θα φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με το άρθρο 534 ΑΚ. Ωστόσο, στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε προϊόν με ελαττώματα ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα επί των προϊόντων, η Επιχείρηση οφείλει να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά αυτά προϊόντα. Ο χρήστης οφείλει να ενημερώσει εγγράφως αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση cozyboxgr@gmail.com εντός 5(πέντε) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των ελαττωματικών προϊόντων. Τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην Επιχείρηση άμεσα για την απόδειξη του ισχυρισμού του χρήστη, χωρίς να θίγονται τα δικαιώματα που θεσπίζονται από τον Νόμο και την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται με συστημένο ταχυδρομείο από τον χώρο σας προς: COZYBOX, Διεύθυνση: Σωκράτους 72, 17672 , Καλλιθέα, Ελλάδα. Τυχόν έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση των προϊόντων αλλά και για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων στην Επιχείρηση βαρύνουν την τελευταία. Εφόσον διαπιστωθεί ότι συντρέχουν τα ελαττώματα που ανέφερε ο χρήστης, η Επιχείρηση οφείλει να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων ή στην επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλλε άμεσα, το αργότερο δε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή από την Επιχείρηση των ελαττωματικών προϊόντων.

 

Ο χρήστης οφείλει να συμπληρώσει ενυπόγραφα το έντυπο υπαναχώρησης (Έντυπο Επιστροφής) εντός δεκατεσσάρων ημερών. Στην περίπτωση που δεν το πράξει τότε χάνει οποιοδήποτε δικαίωμά του έναντι της Επιχείρησης να αξιώσει την αποστολή του ορθού προϊόντος ή αντικατάσταση αυτού με άλλο χωρίς ελαττώματα ή να ζητήσει να του επιστραφούν τα χρήματα που κατέβαλλε για την αγορά του εν λόγω προϊόντος.

 

Υπαναχώρηση - Επιστροφές προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση του πελάτη

 

Επιστροφή προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση του πελάτη γίνεται δεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παράδοσης στον πελάτη, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης καλόπιστα και χωρίς να καταχράται του σχετικού δικαιώματος άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος/ εμπορεύματος κάνοντας χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης ασκείται με σαφή περί αυτού δήλωση του καταναλωτή προς την ηλεκτρονική διεύθυνση cozyboxgr@gmail.com. Επιτρέπεται η επιστροφή των προϊόντων/εμπορευμάτων από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της Επιχείρησης κατόπιν συνεννόησης.

 

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση εντός της αρχικής συσκευασίας του, να μην έχει υποστεί φθορά και να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (Δελτίο Αποστολής/Τιμολόγιο/Απόδειξη Λιανικής κ.α.) καθώς και συμπληρωμένο το Έντυπο Επιστροφής που εσωκλείεται στην συσκευασία της εκάστοτε παραγγελίας.

 

Σε κάθε περίπτωση έχετε τα δικαιώματα που προβλέπονται στο άρθρο 5 του νόμου 2251/94 για την προστασία των καταναλωτών και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Εφόσον πρόκειται όντως για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν από το οποίο λείπουν οι συμφωνημένες ιδιότητες και εφόσον μας ενημερώσετε στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται από την εγγύηση ή/και τον νόμο τότε στην περίπτωση αυτή θα συνεννοηθούμε για τον τρόπο που δύναται τούτο να διορθωθεί ή θα τυχόν να αντικατασταθεί με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

Τροποποίηση παραγγελίας

 

Αλλαγές στις παραγγελίες δεν γίνονται δεκτές μετά την ολοκλήρωσή τους. Οποιαδήποτε πρόσθετα είδη ενδέχεται να επιθυμείτε να προσθέσετε θα πρέπει να δίνονται ως νέα παραγγελία. Μπορεί να έχουμε τη δυνατότητα να ακυρώσουμε μια παραγγελία ή να σας δώσουμε τη δυνατότητα να την αντικαταστήσετε όπως επιθυμείτε με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη αποσταλεί. Για την ακύρωση ή την επεξεργασία παραγγελίας που έχει αποσταλεί, στείλτε μας ένα e-mail το συντομότερο δυνατό στο cozyboxgr@gmail.com ή καλέστε στο 6944061161.

 

Καθυστέρηση Παραγγελίας

 

Η παραγγελία μπορεί  να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία με τον πελάτη (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Επίσης, μπορεί να καθυστερήσει σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η www.cozybox.gr θα επικοινωνήσει με τον χρήστη για να τον ενημερώσει και να τον ρωτήσει εάν θέλει να παραδοθεί η παραγγελία του χωρίς αυτό το προϊόν ή να προτείνει κάποιο εναλλακτικό.

 

Διαθεσιμότητα φυσικών προϊόντων/εμπορευμάτων

 

Αν κάποια από τα προϊόντα/εμπορεύματα που παρήγγειλε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμα, η Επιχείρηση θα επικοινωνήσει μαζί του μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να τον ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Το τυχόν υπόλοιπο τμήμα της παραγγελίας του θα εκτελείται κανονικά. Σε περίπτωση αδυναμίας της παροχής, τότε, κατόπιν της κατά τα άνω ενημέρωσης, η παραγγελία θεωρείται ως μη γενόμενη, χωρίς να προκύπτει οποιαδήποτε ευθύνη για την Επιχείρηση.

 

Αποστολή παραγγελίας

 

Τρόπος και έξοδα αποστολής

 

Η αποστολή των προϊόντων/εμπορευμάτων καθώς και η τυχόν επιστροφή τους από τον πελάτη γίνεται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Courrier 4 u για την ασφαλή και γρήγορη αποστολή της παραγγελίας σας. Τα έξοδα αποστολής τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη και συμπεριλαμβάνονται στην παραγγελία είναι 4,00 € για όλη την Ελλάδα και στην περίπτωση παράδοσης των προϊόντων την ημέρα Σάββατο (κατά προτίμηση του πελάτη) η χρέωση είναι επιπλέον 3,00€.Τα μεταφορικά για παραγγελίες λιανικής πώλησης άνω των 100,00€ είναι δωρεάν. Εάν ο πελάτης επιθυμεί πληρωμή με αντικαταβολή τότε προστίθεται η χρέωση της αντικαταβολής που είναι στα 1,80 ευρώ, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Για τους πελάτες χονδρικής πώλησης που επιθυμούν μεγάλη ποσότητα προϊόντος/ων ισχύει η άμεση επικοινωνία για την επιβεβαίωση των ποσοτήτων και την ακριβή μέρα παραλαβής.

 

Για παράδοση στον αγοραστή απαιτείται η επίδειξη στον ταχυμεταφορέα ή στο προσωπικό του σημείο παραλαβής που έχει επιλέξει ο αγοραστής (Υποκαταστήματα των ταχυμεταφορών) του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του αιτηθέντος την παραγγελία. Η παραγγελία επιτρέπεται να παραδοθεί σε τρίτο πρόσωπο το οποίο είναι νόμιμα εξουσιοδοτημένο προς τούτο. Τα στοιχεία ταυτότητας ή διαβατηρίου καταγράφονται από τον ταχυμεταφορέα/προσωπικό υποκαταστήματος, ο οποίος, στην περίπτωση παράδοσης σε τρίτο, παρακρατεί και το έγγραφο εξουσιοδότησης.

 

Η υπογραφή του πελάτη στο σχετικό Δελτίο Αποστολής ρητά συμφωνείται ότι αποτελεί πλήρη απόδειξη παράδοσης της παραγγελίας στον δικαιούχο.

Χρόνος Παράδοσης

 

Τα προϊόντα προς παράδοση θα φτάσουν στον τόπο που έχει ορισθεί από τον πελάτη μέσα σε 3(τρεις) εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής της παραγγελίας για τις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. Για τους νησιωτικούς προορισμούς, ο χρόνος παράδοσης είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες ενώ ο χρόνος παράδοσης για τις δυσπρόσιτες περιοχές είναι 2-10 εργάσιμες ημέρες.

 

 

 

Παραλαβή από Showroom – Γραφεία φυσικής Έδρας (εναλλακτική παραλαβή προϊόντων)
 

Ο πελάτης μπορεί να επισκεφτεί το Showroom – Γραφεία της φυσικής έδρας στην οδό Σωκράτους 72, Καλλιθέα 17672, και να αποφύγει τυχόν έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν την παραγγελία.

Οι προθεσμίες παράδοσης που αναφέρονται στο Site είναι ενδεικτικές και μπορούν ενδεχομένως να τροποποιηθούν. Η COZYBOX δε θα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη των συνεπειών που οφείλονται σε καθυστέρηση παράδοσης ή απώλεια του δέματός σας εκ μέρους του μεταφορέα. 

Σε περίπτωση μη λήψης του δέματος στις αναφερόμενες προθεσμίες, μια έρευνα πραγματοποιείται προς τον μεταφορέα και διαρκεί ως και 15 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή επαναποστολή δεν θα μπορεί να λάβει χώρα.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, μέσω τηλεφώνου 6944061161 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος cozyboxgr@gmail.com αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο μια εργάσιμη ημέρα μετά από την παραλαβή της παραγγελία σας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την COZYBOX  από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη.

 

Επικοινωνία με την www.cozybox.gr

 

Ο πελάτης της ιστοσελίδας έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί στην www.cozybox.gr μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακολουθώντας την σχετική εφαρμογή που είναι προσαρμοσμένη στην ιστοσελίδα "Επικοινωνία", συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα αποστολής μηνύματος ή να επικοινωνήσει μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση cozyboxgr@gmail.com ή στη γραμμή εξυπηρέτησης +30 6944061161.

 

Ευθύνες της επιχείρησης από την πώληση

 

Η Επιχείρηση φέρει την ευθύνη εκπλήρωσης της πώλησης κατά τα αναφερόμενα στον Αστικό Κώδικα καθώς και τα ειδικότερα προσδιοριζόμενα στην παρούσα σύμβαση και στον νόμο για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και την προστασία του καταναλωτή. Δεν ευθύνεται για άμεσες, έμμεσες, ειδικές, τυχαίες, επακόλουθες ζημίες του αγοραστή ή για διαφυγόν κέρδος αυτού, ούτε για ζημία στη φήμη, την πελατεία ή την υπόληψη του αγοραστή, ή για το κόστος παροχής υποκατάστατων προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία προκύπτουν από ή σχετίζονται με τις συμβάσεις αγοραπωλησίας που καταρτίζονται στο παρόν onlineshop ή από την χρήση, αδυναμία χρήσης ή λειτουργίας ή αστοχίες της παρούσας Ιστοσελίδας.

 

Επίσης,  δεν ευθύνεται σε περίπτωση που δικαιούσθε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος για τυχόν καθυστέρηση των συνεργαζόμενων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών για την εκτέλεση της σχετικής εντολής που η επιχείρηση έχει δώσει εμπροθέσμως. Η επιχείρηση δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, υπηρεσίες, επιλογές, τα περιεχόμενα, οι τιμές, οι περιγραφές και η διαθεσιμότητα των προϊόντων θα παρέχονται χωρίς διακοπή και χωρίς σφάλματα.

 

Η επιχείρηση επιδεικνύει την προσήκουσα επιμέλεια ώστε οι φωτογραφίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο onlineshop και στους καταλόγους των προϊόντων να απεικονίζουν κατά το μέτρο του δυνατού την πραγματική κατάσταση των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αποδέχεστε ότι τα προϊόντα που εμφανίζονται στις φωτογραφίες και τους καταλόγους μπορεί να αποκλίνουν από την πραγματική κατάσταση, μορφή, μέγεθος, χρωματισμό και εν γένει εικόνα των πωλούμενων προϊόντων από το onlineshop. Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απόκλισης της φωτογραφικής απεικόνισης του προϊόντος ή της απεικόνισης του σε βίντεο από την πραγματική του εικόνα. Η επιχείρηση δεν εγγυάται την ακρίβεια ή αξιοπιστία οποιωνδήποτε πληροφοριών ή περιεχομένου σχετικά με οποιαδήποτε προϊόντα, λογισμικό ή διαφημίσεις περιλαμβάνονται στο onlineshop και στο ενημερωτικό μέρος της ιστοσελίδας καθώς επίσης και για το περιεχόμενο τρίτων στο οποίο παραπέμπεστε δια μέσου υπερσυνδέσμων από το onlineshop ή που onlineshop σας παρέχει πρόσβαση.

 

 

Απαλλαγή ευθύνης σε σχέση με τις διευθετήσεις παράδοσης

 

 Η επιχείρηση δεν μπορεί να εγγυηθεί την προσήκουσα και εμπρόθεσμη παράδοση των προϊόντων σε εσάς, όταν η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (οπότε και δύναται να υπάρχει διαφοροποίηση στο χρόνο παράδοσης),  απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών, περιπτώσεων απεργιών κτλ. Επισημαίνεται ότι η ημερομηνία παράδοσης των Προϊόντων δύναται να μεταβληθεί για λόγους ανωτέρας βίας ή τυχηρών γεγονότων και γενικότερα γεγονότων που εκφεύγουν από την επιρροή και τον έλεγχο της Επιχείρησης. Σας διαβεβαιώνουμε πως θα λαμβάνουμε πρόνοια, στις περιπτώσεις που είναι εφικτό να σας ενημερώνουμε και ειδικότερα για περιστατικά ανωτέρας βίας ή τυχηρών ή άλλης αδυναμίας.

Νομοθεσία Τροφίμων κα Ποτών

Το νομοθετικό πλαίσιο για τα τρόφιμα και κυρίως για την ασφάλεια των τροφίμων αποτελείται αφενός από γενικές διατάξεις για την προστασία των καταναλωτών, ιδίως για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών (ν.2251/1994 αρ.7) και αφετέρου από ειδικές διατάξεις για τα τρόφιμα. Στις διατάξεις αυτές περιλαμβάνονται διατάξεις του εθνικού δικαίου (Κώδικας Τροφίμων και Ποτών όπως ισχύει σήμερα) αλλά και κοινοτικές ρυθμίσεις, με διαρκώς αυξανόμενη σημασία για τις εθνικές νομοθεσίες για τα τρόφιμα.

Στις γενικές διατάξεις για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών προβλέπεται η υποχρέωση των προμηθευτών να διαθέτουν στην αγορά μόνο ασφαλή προϊόντα (αρ. 7 § 1).Ασφαλές θεωρείται ένα προϊόν όταν υπό συνήθεις ή ευλόγως προβλεπόμενες συνθήκες χρήσης δεν παρουσιάζει κανέναν κίνδυνο ή παρουσιάζει μόνο κινδύνους χαμηλού επιπέδου που θεωρούνται αποδεκτοί στα πλαίσια ενός υψηλού επιπέδου προστασίας της υγείας και ασφάλειας των προσώπων σύμφωνα και με τα ειδικότερα κριτήρια που μνημονεύονται στο νόμο (αρ. 7 § 3).Οι προμηθευτές θεωρείται ότι συμμορφώθηκαν προς την υποχρέωση διάθεσης ασφαλών προϊόντων όταν αυτά ανταποκρίνονται στους κανόνες της ΕΕ και του ελληνικού δικαίου και στα σχετικά πρότυπα που έχουν θεσπισθεί (αρ. 7 § 5). Προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στις προαναφερόμενες απαιτήσεις ασφάλειας δεσμεύονται προληπτικά από την κατά περίπτωση δημόσια αρχή, ενώ η απόσυρσή τους ή η λήψη άλλων αναγκαίων μέτρων ρυθμίζεται με υπουργική απόφαση (αρ. 7 § 6).

Τη βασική ρύθμιση για τα τρόφιμα στην ελληνική έννομη τάξη αποτελεί ο Κώδικας Τροφίμων και Ποτών (ΚΠΤ), όπως ισχύει σήμερα. Ο Κώδικας αυτός περιλαμβάνει γενικές διατάξεις για τα τρόφιμα (αρ. 1 επ.) καθώς και ειδικές διατάξεις για τα υλικά και αντικείμενα που προορίζονται να έλθουν σε επαφή με τα τρόφιμα (αρ 21) και για ειδικές κατηγορίες τροφίμων ή ουσιών που προστίθενται σε τρόφιμα (αρ. 29 επ.). Παράλληλα με τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών, η εθνική νομοθεσία αποτελείται, μεταξύ άλλων, από το ν. 4235/2014 όπως ισχύει σήμερα, ύστερα από τις από 16.06.2021 τροποποιήσεις, ο οποίος προβλέπει τα διοικητικά μέτρα, τις διαδικασίες και τις κυρώσεις στην εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στους τομείς των τροφίμων, από την υγειονομική διάταξη με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π./οικ. 96967/ΦΕΚ 2718/Β/8.10.2012 που προβλέπει τους υγειονομικούς όρους και τις προϋποθεσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών καθώς και από το ν. 2969/2001 (ΦΕΚ Α’ 281/18.12.2001), ύστερα από τις από 02.05.2019 τροποποιήσεις του, που αφορά την αιθυλική αλκοόλη και τα αλκοολούχα προϊόντα. Κυρίαρχο ρόλο στην τήρηση των συστημάτων διασφάλισης της υγιεινής των τροφίμων διαδραματίζει ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων – Ε.Φ.Ε.Τ.,  ο οποίος υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας, διεξάγει συστηματικές επιθεωρήσεις σε επιχειρήσεις τροφίμων και ελέγχει την τήρηση των κανόνων Ορθής Υγιεινής και Βιομηχανικής Πρακτικής.

Μεταξύ των ρυθμίσεων για την ασφάλεια των τροφίμων ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κανονισμός (ΕΚ) 178/2002 για τον καθορισμό των γενικών αρχών και απαιτήσεων της νομοθεσίας για τα τρόφιμα, για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων και τον καθορισμό διαδικασιών σε θέματα ασφάλειας των τροφίμων. Ο κανονισμός αυτός έχει άμεση ισχύ (και εφαρμογή) στα κράτη – μέλη. Με τις διατάξεις του θεσπίζονται οι γενικές αρχές και απαιτήσεις της νομοθεσίας για τα τρόφιμα (αρ. 4 επ.), ιδρύεται η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (αρ.22 επ.) και καθορίζονται οι διαδικασίες σε θέματα ασφάλειας των τροφίμων. Αποτελεί τη βάση για την εξασφάλιση υψηλού επιπέδου προστασίας της υγείας του ανθρώπου και των συμφερόντων των καταναλωτών σε σχέση με τα τρόφιμα, αλλά και εξασφαλίσει παράλληλα την αποτελεσματική λειτουργία της εσωτερικής αγοράς (αρ. 1 § 1). Ο κανονισμός εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια παραγωγής, μεταποίησης και διανομής των τροφίμων.

Ως προς την ασφάλεια των τροφίμων, προβλέπεται η απαγόρευση διάθεσης στην αγορά μη ασφαλών τροφίμων (αρ. 14 § 1). Τρόφιμα θεωρούνται μη ασφαλή όταν είναι επιβλαβή για την υγεία ή ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση (αρ. 14 § 2), παρατίθενται μάλιστα και συγκεκριμένα κριτήρια με βάση τα οποία κρίνεται αν ένα τρόφιμο είναι μη ασφαλές επιβλαβές ή επικίνδυνο (αρ. 14 § 3 επ.). Προβλέπεται ακόμη η απαγόρευση παραπλάνησης των καταναλωτών.

Για την εφαρμογή του κανονισμού παρέχεται ο ορισμός των τροφίμων καθώς και άλλων βασικών εννοιών του νομοθετήματος. Ως τρόφιμα (ή είδη διατροφής) νοούνται οι ουσίες ή προϊόντα, είτε έχουν υποστεί επεξεργασία είτε όχι, που προορίζονται για βρώση από τον άνθρωπο ή αναμένεται ευλόγως ότι θα χρησιμοποιηθούν για τον σκοπό αυτό (αρ. 2.1), ενώ ρητά αναφέρεται ότι στα τρόφιμα περιλαμβάνονται ποτά, τσίχλες και οποιαδήποτε ουσία ενσωματώνεται σκόπιμα στα τρόφιμα στη διάρκεια της παραγωγής, της παρασκευής ή της επεξεργασίας τους (αρ. 2.2). Σχετικά με τα στάδια της παραγωγής, μεταποίησης και διανομής, ο ορισμός τους καταλαμβάνει οποιοδήποτε στάδιο, συμπεριλαμβανομένης και της εισαγωγής, από την πρωτογενή παραγωγή ενός τροφίμου έως και την πώληση ή διάθεσή του στον τελικό καταναλωτή.

Οι γενικοί στόχοι της νομοθεσίας για τα τρόφιμα είναι ανάλογοι προς τους σκοπούς του κανονισμού και περιλαμβάνουν την υψηλού επιπέδου προστασία της ανθρώπινης ζωής και υγείας και την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών (αρ. 5 § 1), καθώς και την ελεύθερη κυκλοφορία των τροφίμων στην Κοινότητα, ενώ κατά την κατάρτιση της νομοθεσίας πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και τα διεθνή πρότυπα (αρ 5 § 3).

Με αφετηρία τον Κανονισμό (ΕΚ) 178/2002, στην ενωσιακή νομοθεσία τροφίμων και ποτών εντάσσεται πληθώρα κανόνων μεταξύ των οποίων ο Κανονισμός (ΕΚ) 852/2004 για την υγιεινή των τροφίμων, ο Κανονισμός (ΕΚ) 1169/2011 σχετικά με την παροχή πληροφοριών για τα τρόφιμα στους καταναλωτές καθώς και ο Κανονισμός (ΕΕ) 787/2019 για τα αλκοολούχα ποτά, όπως ισχύουν σήμερα με όλα τα ενδιάμεσα νομοθετήματα που ρυθμίζουν ειδικότερες περιπτώσεις.

Η παραπάνω αναφερθείσα ισχύουσα νομοθεσία τροφίμων και ποτών τηρείται απαρεγκλίτως από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα Cozybox, έχοντας ως γνώμονα την υγεία, ασφάλεια και προστασία του καταναλωτικού κοινού μέσω της άριστης ποιότητας των προϊόντων μας

bottom of page